Tags

, , , , , ,


Idea ini lahir dari diri saya sendiri hasil tulisan Cik Suri Cahaya Cinta dalam post – postnya baru – baru ini


Peluk adalah satu isyarat perbuatan yang menjadi elemen penting dalam mengekalkan hubungan cinta, kasih sayang dan sembuh penyakit yang paling mujarab pada semua manusia tak kira ia tua tau pun muda. Peluk juga dapat memenuhi, memusnahkan dan memperbaiki pemikiran jahat dalam otak yang sama sekali merapatkan hubungan terutama suami dan isteri dikala pasangan masing – masing cemburu, tertekan atau kesunyian pada masa pasangan mengalami masalah “Asam Garam dalam Rumah Tangga”..

Saya ingin nyatakan disini pelukan yang anda mahukan mestilah bersungguh – sungguh antaranya berikut……

  • Mahukah anda jika pasangan anda memeluk anda bermula dari memegang tengkuk anda dan mengesel – geselkan dahi ke dahi tanda geram tak sudah….

  • Mahukah anda jika pasangan anda memeluk sambil mengepit badan anda dengan lembutnya berkata “I love you!!!” Mesti Aawww kan…

  • Mahukah anda jika pasangan anda memeluk dari bahagian belakang anda dan mengusap – usap perut anda hingga anda syok benar….

  • Mahukah anda jika pasangan anda mencuri memeluk anda dan terus mendukung anda duduk diatas ribaan nya..

Anda yang penat, tertekan, kesakitan ataupun SALAH FAHAM dengan pasangan tentu akan menukarkan persepsi setiap pasangan anda dari (-) ke (+)…

Pakar berkata pelukan dengan keiklasan dapat mengurangkan penyakit dalam badan sebab jika HATI sihat badan juga akan sihat tapi jika HATI tak sihat badanpun turut sama tak sihat la kekawan blogger semua..


Adakah anda setuju dengan idea ini sila kemukan komen – komen anda dikotak komen……