Tags

, ,


Montol Bulat

Susahnya drive keta waktu malam. Rasa letih, penat, ngantuk pon ada. Lebih – lebih lagi bila waktu hujan. Dah la kereta depan lampu tinggi, yang pakai lampu tinggi sakit mata kita tambah mengantuk sesangat.

Lagi pun, kita pula kerja shif malam sudah sampai tak boleh buka mata kerana terlalu mengantuk masa nak buat kerja. Terhuyung hayang badan, pening ada kalanya lesu sendi-sendi dan anggota badan. Termasuklah bos asyik marah pada kita akibat tidak cekap iaitu menurun produktiviti.

Kini masalah dah selesai… TERIMA KASIH BANYAK – BANYAK kerana perkenalkan saya dengan minuman kesihatan dan produk Halal iaitu KOPI PAK BELALANG. Ianya sangat membantu pemanduan saya diwaktu malam, memberi kesegaran dan fokus semasa memandu. Mata terang melihat jalan. Pemanduan lebih fokus & minda lebih segar. Hilangkan rasa penat dan ngantuk pula tu.

Kerja pun lebih bersemangat dan mutu kerja meningkat lebih baik kerana meminum KOPI PAK BELALANG meningkatkan produktiviti kerja dan bos makin sayang dengan kita sebabnya mutu kerja kita bertambah baik.

Memang Bestttt Sangatttt…

Kalau abang – abang kakak – kakak nak tahu lebih terperinci pasal KOPI PAK BELALANG ini, sila wsap “Rizal Yob Ipoh” ke 012 4504786. Nanti saya send maklumat di whatsAap ye…
.
Oh.. lupa lak nak beritahu harganya.. Harga asal rm25.00 sekotak (biasa), rm50.00 sekotak (Premiun warna hitam)
Tapi sekarang ni ada offer dari kami.
Harga offer hari – hari sampai ke hati.
Kalau 2 kotak leh dapat lebih diskaun.
WhatApp lah sekarang ye.. saya bagi “free” penghantaran dengan poslaju.

APA YG BESTNYA KOPI PAK BELALANG NIE..? KASITAU SIKIT…

  • Berfungsi Menyegarkan tubuh badan & minda
  • Lebih fokus pada pemanduan.
  • Mata tidak LETIH/LESU untuk pemanduan dan pekerja bekerja Shif
  • Mengurangkan berat badan dan sakit kepala
  • Merendahkan tekanan darah tinggi
  • Meningkatkan daya ingatan
  • Anti penuaan
  • Baik untuk memperbanyakan susu ibu yang melahirkan anak
  • Melawaskan sistem perkumuhan
  • Menguatkan tulang dan sendi
  • Menyembuhkan selsema
  • Membantu melawan kanser

Apa kata MEREKA yg SUDAH MENGGUNAKANNYA:-

“Selamat petang… Sejak minum Kopi Pak Belalang mata saya segar sepanjang kerja malam ketika menyiapkan juadah para tetamu hotel dan perjalanan saya dari tempat kerja ke rumah dalam pukul 5 pagi takde mengantuk dan tak letih ketika menunggang motosikal”– Chef Firdaus, Hotel Syuen

“Saya dari Kuala Kanysar, Perak dah merasai kehebatan Kopi Pak Belalang. Alhamdulillah.. pemanduan saya waktu siang & mlm dah meyakinkan…. Rasanya cukup SEDAP lagi HEBAT. Terbaik punya”. – Mazlan, Restoran Nasi Ayam Syiok.

Bayangkan seluruh badan menjadi SEGAR dan Hebat. Mesti BEST kan? InshaAllah lepas minum KOPI PAK BELALANG , ANDA akan lebih yakin dan rasa lebih hebat hingga TERANGKAT PONGGONG KOME!!!
Harga pasaran 1 kotak KPB biasa Rm25.00 tapi kalau anda Whatsapp saya sekarang, saya bagi harga DISKAUN:

➤ 1 kotak (biasa) Rm25.00, setelah diskaun RM20.00 sahaja
➤ 1 kotak (premium) Rm50, setelah diskaun RM30.00 sahaja
** Pos PERCUMA ke seluruh Malaysia.
Cepat!

Whatsapp Kami SEGERA. Kami send info, gambar dan testimoni.
Jom order sekarang!! PEMANDUAN LEBIH SEGAR DAN KERJA MALAM LEBIH BERTENAGA!!

======================
☎WHATSAPP “Rizal Yob Ipoh” ke 012 – 4504786
======================

[Whatsapp je dapat diskaun & FREE POSTAGE]
Psst// Jika tiada reply di whatsapp kemungkinan stok telah habis.
Cuba whatsapp SEKARANG !!.

Advertisements